Salam Aidil Fitri kepada semua pembaca Nukilan Jejari Azhad. Pada bulan Ramadhan tahun ini pelbagai peristiwa telah berlaku tetapi yang paling mendapat perhatian ialah kes bunuh Nurin Jazlin dan penerbangan angkasawan negara yang pertama, Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha. Keluarga arwah Nurin Jazlin khabarnya akan berhari raya di Selama, Perak manakala Dr Sheikh Muszaphar pula sudah pasti di angkasa.

Semoga bulan Ramadhan pada tahun ini kita telah sama-sama berjaya merebut peluang-peluang meningkatkan amal ibadah. Segala perubahan yang baik di bulan Ramadhan ini patutlah diteruskan ke bulan-bulan yang mendatang. Sesuatu perbuatan itu jika diteruskan pasti menjadi tabiat diri, tidak kira baik atau buruk.



Ekad : Portal E-Zakat

Saya ingin mengambil kesempatan di sini untuk memohon maaf jika ada sebarang penulisan di dalam blog ini yang menyinggung perasaan sesiapa. Di samping itu terima kasih juga kepada semua yang menjadi pengunjung dan pembaca blog ini. Bagi mereka yang akan balik kampung, berhati-hatilah semasa memandu.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

, , ,

AddThis Social Bookmark Button
Posted by Azhad 11.10.07

2 comments

  1. Salam Ei'dul Fitri

     
  2. Anonymous Says:
  3. salam idulfitri

     

Post a Comment

Subscribe here