Pencabul Kampung Baru atau Lelaki Kucing sedang diburu oleh pihak polis kerana dipercayai terlibat dengan beberapa kes cabul kanak-kanak di Kampung Baru tahun lepas. Dia sekarang juga dipercayai terlibat dengan kes kehilangan kanak-kanak 6 tahun Nur Fatiha Zaidi dan Sharlinie Mohd Nashar 5 tahun.

Suspek Kes Sharlinie dan Nur Fatiha - Lelaki KucingNur Fatiha dari Flat Desa Sepakat, Taman Sri Manja, Kampung Medan, Petaling Jaya dilaporkan diajak oleh seorang lelaki menaiki motosikal untuk pergi melihat burung dan kucing pada pukul 5 petang. Dia telah dijumpai merayau-rayau di Wangsa Maju, Setapak Jaya pada 7.45 petang pada hari yang sama. Setelah menjalani peperiksaan di Hospital Kuala Lumpur dia disahkan tidak mengalami serangan seksual.

Taman permainan di mana Sharlinie hilang cuma 2km sahaja dari tempat Nur Fatiha bermain sebelum diculik oleh seorang lelaki bermotosikal.

Satu pasukan petugas yang melibatkan polis Selangor, Kuala Lumpur dan Bukit Aman telah ditubuhkan untuk menyiasat dan menjejak suspek @ Lelaki Kucing ini. Sesiapa yang mempunyai maklumat tentang suspek atau Sharlinie diminta tampil membantu dengan memberitahu balai polis terdekat atau hubungi ibubapa Sharlinie di 016-2583450 / 016-2709096 atau Balai Polis Petaling Jaya di 03-79662222 atau Rakan Cop di 03-21159999.

Technorati Tags: , , ,

AddThis Social Bookmark Button
Posted by Azhad 11.1.08

1 Responses to Lelaki Kucing Diburu

  1. Angel17 Says:
  2. Thanks for this information. I will keep you updated on this. www.striveholistic.com

     

Post a Comment

Subscribe here